A cég az elmúlt fél évben új üzleteket nyitott, növelte bevételét, a jövőben pedig költségcsökkentést tervez.
Árérzékeny vevőkör
A működési költségek csökkentése lehetővé teszi, hogy ellensúlyozzuk az infláció hatását, így megvédhetjük árainkat árérzékeny vevőkörünk számára
– közölte a Pepco Group vezetője, Trevor Masters.
A Pepco piaca a közeljövőben is ingatag marad az inflációs nyomás és az Ukrajnában zajló háború miatt, amely
a cég három legnagyobb működési területével határos.
A Pepco szóvivője közölte: a legfontosabb beszállítókkal folyamatosan tárgyalnak kedvezőbb kondíciókról, raktározási programjukban pedig arra törekszenek, hogy minél kevesebb árut tároljanak, és minél több működő tőkét szabadítsanak fel.
Kell az olcsó holmi
A pandémia miatt bevezetett korlátozások az időszak nagy részében hatással voltak a Pepco forgalmára. Az időszak vége felé azonban ezeket feloldották, és márciusban már 19,4 százalékkal nőttek az eladásaik. A Pepco szerint ez azt mutatja, hogy erős rejtett vásárlói kereslet van a termékeik iránt.
A március 31-ével lezárult fél éves időszakban a Pepco Group 2,37 milliárd eurós forgalmat bonyolított, és 192 új üzletet nyitott.
Így már 17 országban 3696 boltjuk van.
Más országokban Poundland, illetve Dealz néven futnak. A Pepco Groupot a varsói tőzsdén jegyzik.
TEDi
Eközben újabb, a Pepcóhoz hasonló diszkontáruház-lánc próbál betörni a magyar piacra. A német TEDi a Savoya Parkban nyitotta meg első budapesti üzletét a korábbi pápai és székesfehérvári boltjai után.
Gyors tempóban folytatják a fővárosi terjeszkedést: egy hónap múlva
a XVIII. kerületben, a Lőrinc Centerben is
boltjuk nyílik.
Itthon a TEDi a Pepcón kívül még a KiK riválisa lehet. Boltjaikban kínálnak ajándék- és dekorációs cikkeket, játék- és íróeszközöket, drogériai termékeket, és hogy mi mindent még, arról itt lehet olvasni.