Starbucksos kávéspohár a cég logójával a kávélánc egyik üzletében, a háttérben egy barista dolgozik
Fotó: Shutterstock

A Starbucks dobozos üdítőkkel debütált az energiaital-piacon

A Starbucks kávélánc a napokban egy új termékkel örvendeztette meg a márka rajongóit: a Pepsivel közösen kifejlesztett egy új energiaitalt, amely már megjelent az egyesült államokbeli boltokban.



Régi-új termék

A dobozos energiaitalok egyelőre csak az élelmiszerüzletek is kisboltok polcaira kerültek fel, de március elsejétől a Starbucks amerikai üzleteiben is elérhetők lesznek, várhatóan 2,89 dolláros áron.

A Starbucks BAYA Energy nevű italok jelenleg három ízben kaphatók:

  • mangó-guáva,
  • málna-lime,
  • és ananász-passiógyümölcs (maracuja)

Minden 355 milliliteres (12 uncia) doboz 90 kalóriát és 160 milligramm koffeint tartalmaz. A vállalat sajtóközleménye szerint a koffeint kávébabokból nyerik ki. C-vitamint is tartalmaznak az energiaitalok, ez támogatja az immunrendszert és segíti a jó közérzet kialakulását.

Az évek során folyamatosan új és izgalmas módokat kerestünk italportfóliónk bővítésére, most elérkezettnek láttuk az időt, hogy kiegészítsük kávéital-kínálatunkat a Starbucks BAYA Energyvel, a márka első energiaitalával.

- mondta Chanda Beppu, a Starbucks amerikai alelnöke.

Gyümölcsöző partnerség

A kávélánc bejelentette, hogy a BAYA-t további új termékek is követni fogják. Egyebek között egy zabtej alapú ital is érkezik a piacra. Az energiaitalt a Pepsi segítségével alkotta meg a vállalat a North American Coffee Partnership részeként.

Ez egy olyan együttműködés, amely kifejezetten a kész italok fejlesztésére és kereskedelmének ösztönzésére jött létre.

A két vállalat tájékoztatása szerint az projekt éves szinten már több mint 2,8 milliárd dollárnyi többletbevételt generál.

Ne hagyd ki!