A Starbucks kávélánc a napokban egy új termékkel örvendeztette meg a márka rajongóit: a Pepsivel közösen kifejlesztett egy új energiaitalt, amely már megjelent az egyesült államokbeli boltokban.
Régi-új termék
A dobozos energiaitalok egyelőre csak az élelmiszerüzletek is kisboltok polcaira kerültek fel, de március elsejétől a Starbucks amerikai üzleteiben is elérhetők lesznek, várhatóan 2,89 dolláros áron.
A Starbucks BAYA Energy nevű italok jelenleg három ízben kaphatók:
- mangó-guáva,
- málna-lime,
- és ananász-passiógyümölcs (maracuja)
Minden 355 milliliteres (12 uncia) doboz 90 kalóriát és 160 milligramm koffeint tartalmaz. A vállalat sajtóközleménye szerint a koffeint kávébabokból nyerik ki. C-vitamint is tartalmaznak az energiaitalok, ez támogatja az immunrendszert és segíti a jó közérzet kialakulását.
Az évek során folyamatosan új és izgalmas módokat kerestünk italportfóliónk bővítésére, most elérkezettnek láttuk az időt, hogy kiegészítsük kávéital-kínálatunkat a Starbucks BAYA Energyvel, a márka első energiaitalával.
- mondta Chanda Beppu, a Starbucks amerikai alelnöke.
Gyümölcsöző partnerség
A kávélánc bejelentette, hogy a BAYA-t további új termékek is követni fogják. Egyebek között egy zabtej alapú ital is érkezik a piacra. Az energiaitalt a Pepsi segítségével alkotta meg a vállalat a North American Coffee Partnership részeként.
Ez egy olyan együttműködés, amely kifejezetten a kész italok fejlesztésére és kereskedelmének ösztönzésére jött létre.
A két vállalat tájékoztatása szerint az projekt éves szinten már több mint 2,8 milliárd dollárnyi többletbevételt generál.