Beérett a munka
A termékről az Anheuser Busch marketingért felelős alelnöke, Andy Goeler beszélt az Insidernek. Kifejtette, hogy a szénhidrátmentes sör megalkotása a gyártó régóta dédelgetett álma volt, sokáig azonban úgy tűnt, hogy elérhetetlen célt tűztek ki maguk elé.
Ugyan Goeler nem részletezte a nulla szénhidrát tartalmú sör főzésének folyamatát,de azt azért elmondta, hogy hosszú évekig nem is létezett olyan technológia, ami alkalmas lett volna egy ilyen termék előállítására.
Még egy olyan óriássörfőzdének is, mint az Anheuser Busch, több mint 10 évébe tellett kifejleszteni a tökéletes eljárást.
Nagy a verseny
A termék a Bud Light márka alatt kerül forgalomba, a vásárlók egy tiszta, frissítő, testes italra számíthatnak. Egy doboz sör csupán 80 kalóriát tartalmaz 4 %-os alkoholtartalom mellett.
A cég elsősorban a fiatalabb, 21 és 27 év közötti, Z generációs sörfogyasztókat kívánja bevonzani, akik jellemzően a könnyedebb italokat kedvelik.
A sör továbbra is a legtöbbet fogyasztott alkoholos ital az Egyesült Államokban, de a fiatalabb generációk tagjai egyre nagyobb választékot várnak el a gyártóktól. A nagy sörfőzők komoly kihívókra leltek az olyan gyártókban, mint a Coca-Cola vagy a Pepsi, amelyek könnyed dobozos alkoholos italokkal, egyebek között koktélokkal és hard selzterekkel próbálják letarolni a piacot. A Bud Light innovációja a tudatos vásárlóknak kedvez, akik nem szeretnének lemondani a sör ízéről.