Fehér kiskutya szalad a réten félrecsapott fülekkel

Az Air Canada átmenetileg nem szállít állatokat a rakodótérben a „szokásosnál hosszabb” reptéri késések miatt, miután a légitársaságokhoz és a repterekhez folyamatosan érkeznek a panaszok a hosszú sorok, és az elveszett csomagok miatt.


Európában, az Egyesült Államokban és Kanadában a légitársaságok folyamatosan törölnek és késleltetnek járatokat a munkaerőhiány miatt.

Kerülendő példa

A szokásosnál hosszabb reptéri késések miatt, valamint az állatok biztonsága és kényelme érdekében új kéréseket nem fogadunk állatok raktérben való utaztatására szeptember 12-ig – közölte az Air Canada. Az intézkedés a már létező foglalásokat nem érinti, azokat teljesítik.

A kanadai CTV News pár napja arról adott hírt, hogy egy másik légitársaság által szállított, ketrecben lévő kutyát a torontói Pearson Nemzetközi Repülőtéren egy sarokban hagytak körülbelül 21 órára, csomagokkal együtt. A gazdája természetesen érdeklődött iránta, de nem találták. A Winstonnak elnevezett kóbor állatot egy torontói nő hozta magával Dominikáról, és állítja, hogy a nehéz sorsú ebet traumatizálta az eset.

A legtöbbet késő légitársaság

Az Air Canada nemrég közölte, hogy 15 százalékkal csökkenti járatai számát júliusban és augusztusban. A törlések főként a belföldi járatokat érintik.

Kanada legforgalmasabb reptere, a Pearson szóvivője szerint még vizsgálják a járattörlések hatását.

A FlightAware adatai szerint a július 4-i hosszú hétvégén az Air Canada gépeinek 70 százaléka késett, ez a legmagasabb arány az összes légitársaság közül.

Nemrég a Delta Air Lines-hoz hasonlóan az Air Canada csúcsvezetője is bocsánatot kért az utasoktól a késésekért. Sőt, a Delta óriási összeggel is kedveskedett pórul járt utasoknak, erről itt írtunk.

The Conversation

Ne hagyd ki!