A Burger King 120 alapanyagot helyezett tiltólistára, egyebek között mesterséges ízfokozókat, színezőanyagokat és tartósítószereket, például az alumíniumot, a fehérített lisztet, és még sok más, nehezen kiejthető nevű terméket – jelentette be Ellie Doty, az észak-amerikai Burger King marketingvezetője.
Egy jobb élet reményében
A Burger King egy ideje azon dolgozik, hogy egészségesebbé tegye az ételeit. Nemrégiben reklámkampányt is indított, amelyben az étteremlánc leghíresebb hamburgerét láthatjuk, amint rövid időn belül penészes lesz. Ezzel a Burger King azt akarta tudatni, hogy nincs mesterséges tartósítószer a népszerű burgerben. A vállalat 2020 végére Európából és az Egyesült Államokból is végleg száműzte a tartósítókat. Most egy, pontosabban 120 lépéssel közelebb került a céljához.
Egészség, pénz, hírnév
Tudjuk, hogy a vendégeink igényei folyamatosan változnak, és olyan döntéseket akarnak hozni, amelyek jó érzéssel töltik el őket. Biztosak vagyunk benne, hogy az igazi ételek iránti elkötelezettségünk nemcsak a vendégeink vágyait fogja kielégíteni, hanem mércét is állít az iparág számára.
-mondta Ellie Doty.
A Burger King „igazi étel" kampánya kicsit emlékeztet a Meki üzletpolitikájára, ugyanis előbbi is elindítja a saját, hírességek nevével fémjelzett kampányát. Annyi a különbség, hogy az az új menük nem a sztárok művészneveit, hanem a civil, valódi nevüket fogják viselni. Így rapper Nelly menüje a Cornell Haynes, az énekesnő Anitta menüje Larissa Machado, és a szintén énekes Lil Huddy menüje Chase Hudson néven lesz elérhető.
A Mekinek egyébként nagyon bejött a k-pop bandával, a BTS-el és a rapper Travis Scott-al való együttműködése, a vendégek napról-napra leürítették a készleteket. Az amerikai Forbes értesülései szerint Travis Scott is jól járt, ugyanis nagyjából 20 millió zöldhasút hozott a konyhájára a kollaboráció.
Az észak-amerikai Burger King által betiltott alapanyagok angol nyelvű listáját IDE KATTINTVA tekinthetitek meg.