Június elején a legnagyobb hazai diszkonthálózatban debütál az okos élelmiszerek egyik vezető brandjének, a Vitajónak helyben sütött első terméke.

A rusztikus cipó a gasztronómiai élmény mellett ugyanazokat a kedvező élettani előnyöket ígéri a fogyasztóknak, amit korábban piacra került csomagolt formátumai. A bake-off szegmensben a márka fő üzenete a frissesség, a minőség és az immunrendszer normál működésének támogatása. Az innovációval és a hozzá kapcsolódó jogokkal rendelkező Hajdúsági Sütödék-csoport meghatározó szereplője a kedvező élettani, egészségügyi előnyöket is nyújtó sütőipari termékek piacának.

Az első okos élelmiszerek – csaknem 17 éves kutatás-fejlesztés, piackutatás és számos jogi eljárást követően – négy éve kerültek forgalomba. Napjainkban közel háromezer magyar üzletben érhetők el, és évi több, mint kétmilliárd forintos forgalmat generálnak.


Innováció és siker

„Már az induláskor azt ígértük, hogy az elsőként piacra került csomagolt formátumokat további új termékek követik majd, és előbb-utóbb valamennyi sütőipari szegmensben elérhetők lesznek a kedvező élettani hatást nyújtó brandjaink – mondta Szakács Tamás, a Hajdúsági Sütödék Zrt. vezérigazgatója, a Smart Food (Okos Élelmiszer) élelmiszer-egészségkoncepció kidolgozója. 2021 a bake-off szegmensben történő megjelenés éve."

A Hajdúsági Sütödék-csoport innovátorként és részben gyártóként motorja az új élelmiszer-egészség koncepció hazai és nemzetközi elterjesztésének. Induláskor a bake-off szegmensben elsősorban franchise partnereire támaszkodik. Ugyanakkor a cég közel egymilliárd forintos fejlesztést hajt végre, és ősszel kezdi tesztelni a kizárólag okos élelmiszerek gyártására specializálódott új üzemét.

Az okos élelmiszer koncepció lényege, hogy olyan finom és teljes gasztronómiai értékű élelmiszereket – elsősorban sütő- és édesipari termékeket – fejlesztenek, amelyek kedvező élettani, nemegyszer betegségek kialakulásának a kockázatát csökkentő szolgáltatást is nyújtanak a fogyasztóknak. A HS-csoport üzleti modellje, hogy speciális gyártó-piaci franchise rendszer keretében itthon és külföldön lehetővé teszi más sütőipari cégek számára is a speciális termékek gyártását, forgalmazását. Magyarországon jelenleg hét partnerrel dolgoznak együtt, nemzetközi piacra lépésük 2022-ben várható.

Az egészséget alapvető élelmiszerekkel támogató okos élelmiszer koncepció társadalmi jelentőségét jól jelzi, hogy 2018-ban beválasztották Magyarország 100 legérdekesebb innovációja, 2019-ben a Magyar Innovációs Nagydíjon a 40 legelismertebb újítás közé.


Friss

Fotó: @shawnanggg on Unsplash

Ha eddig működött, akkor most miért akadozik az ellátási lánc?

A csapból is az folyik, hogy nincs elég mikrochip, akadozik a fa, a hús és a vegyiáru utánpótlás, és úgy igazából mindenből hiány van a világon. A Business Insider utánajárt, mi rejlik a globális szállítmányozás gondjai mögött.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó: NeONBRAND on Unsplash

Mielőtt "idegből" felmondanál, gondold át ezt a pár dolgot!

A pandémia előtt sokan vágytak arra, hogy otthonról dolgozhassanak. Aztán tavaly beütött a vírus, és ezzel együtt elterjedt a távmunka is, ami sokszor kiegyensúlyozottság helyett csalódottságot és stresszhelyzetet eredményezett. Azonban mielőtt hirtelen felindulásból felmondanál a munkahelyeden, érdemes néhány tényezőt átgondolnod.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó: Daikin

A klíma megfelelő telepítésén nem érdemes spórolni! (x)

Egy jó minőségű klíma kiváló választás, ha sok éven át szeretné élvezni a kellemes hőmérsékletet, jó közérzetet otthonában. Ahhoz viszont, hogy a klímája megbízhatóan, hatékonyan és költségtakarékosan működjön, megfelelően kell azt telepíteni.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!

Június elején a legnagyobb hazai diszkonthálózatban debütál az okos élelmiszerek egyik vezető brandjének, a Vitajónak helyben sütött első terméke.

A rusztikus cipó a gasztronómiai élmény mellett ugyanazokat a kedvező élettani előnyöket ígéri a fogyasztóknak, amit korábban piacra került csomagolt formátumai. A bake-off szegmensben a márka fő üzenete a frissesség, a minőség és az immunrendszer normál működésének támogatása. Az innovációval és a hozzá kapcsolódó jogokkal rendelkező Hajdúsági Sütödék-csoport meghatározó szereplője a kedvező élettani, egészségügyi előnyöket is nyújtó sütőipari termékek piacának.

Az első okos élelmiszerek – csaknem 17 éves kutatás-fejlesztés, piackutatás és számos jogi eljárást követően – négy éve kerültek forgalomba. Napjainkban közel háromezer magyar üzletben érhetők el, és évi több, mint kétmilliárd forintos forgalmat generálnak.


Innováció és siker

„Már az induláskor azt ígértük, hogy az elsőként piacra került csomagolt formátumokat további új termékek követik majd, és előbb-utóbb valamennyi sütőipari szegmensben elérhetők lesznek a kedvező élettani hatást nyújtó brandjaink – mondta Szakács Tamás, a Hajdúsági Sütödék Zrt. vezérigazgatója, a Smart Food (Okos Élelmiszer) élelmiszer-egészségkoncepció kidolgozója. 2021 a bake-off szegmensben történő megjelenés éve."

A Hajdúsági Sütödék-csoport innovátorként és részben gyártóként motorja az új élelmiszer-egészség koncepció hazai és nemzetközi elterjesztésének. Induláskor a bake-off szegmensben elsősorban franchise partnereire támaszkodik. Ugyanakkor a cég közel egymilliárd forintos fejlesztést hajt végre, és ősszel kezdi tesztelni a kizárólag okos élelmiszerek gyártására specializálódott új üzemét.

Az okos élelmiszer koncepció lényege, hogy olyan finom és teljes gasztronómiai értékű élelmiszereket – elsősorban sütő- és édesipari termékeket – fejlesztenek, amelyek kedvező élettani, nemegyszer betegségek kialakulásának a kockázatát csökkentő szolgáltatást is nyújtanak a fogyasztóknak. A HS-csoport üzleti modellje, hogy speciális gyártó-piaci franchise rendszer keretében itthon és külföldön lehetővé teszi más sütőipari cégek számára is a speciális termékek gyártását, forgalmazását. Magyarországon jelenleg hét partnerrel dolgoznak együtt, nemzetközi piacra lépésük 2022-ben várható.

Az egészséget alapvető élelmiszerekkel támogató okos élelmiszer koncepció társadalmi jelentőségét jól jelzi, hogy 2018-ban beválasztották Magyarország 100 legérdekesebb innovációja, 2019-ben a Magyar Innovációs Nagydíjon a 40 legelismertebb újítás közé.


Friss

Fotó: 123rf

Később érik a meggy a tavaszi hideg miatt

Már kapható a korai hazai meggy a piacokon, üzletekben, de nagyobb mennyiségű meggytermés csak a jövő hét közepére várható. Magyarország az Európai Unió második legnagyobb meggytermelője; az utóbbi években itthon is egyre népszerűbb a meggyfogyasztás – derül ki a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara körképéből.
TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!