Érezhetően erősödött a kínálat az elmúlt hónapokban, és akciós ajánlatokban sincs hiány.


Összekötik a vásárlást

Megélénkült a hitelkártya-piac, sorra jönnek ki a bankok az új hitelkártyákkal. Akciós ajánlatokból sincs hiány - írta a vg.hu. Nem újdonság ez a magyar bankoknál, több éve működik a kedvezményes vásárlás modellje, ami a pandémia enyhültével új lendületet kapott. A kártyákkal 5-10 százalékos kedvezménnyel lehet vásárolni a bankok partnereinél. Például a Budapest Bank hitelkártya partnere a Media Markt. Az MKB Banké az NKM Energia Zrt. közüzemi szolgáltató. Ők 10-10 százalékot engednek el hitelkártyás vásárlásból a megadott feltételek teljesülése esetén.

Van hova visszafejlődni

A kínálat frissítése érthető: egyrészt a tavaly tavasszal, a koronavírus-járvány nyomán a fogyasztási hiteleknél bevezetett THM-plafon a hitelkártyák piacát rendkívül érzékenyen érintette, másrészt a járványhelyzet enyhültével, a lakossági fogyasztás növekedésével okkal lehet számítani arra, hogy nő majd a kereslet e konstrukciók iránt. Érdesség, hogy a hitelkártyák száma úgy csökkent csaknem 6 százalékkal a márciusig tartó egy év alatt, hogy közben a betéti kártyáké nagyjából a tizedével nőtt.

The Conversation

Friss

Fotó:Shutterstock

Ha zavarnak a szeméthegyek, itt és most te is tehetsz ellenük, mutatjuk

Hétfőtől lehet regisztrálni a legnagyobb belföldi hulladékgyűjtő eseményre, a TeSzedd! – Önkéntesen a tiszta Magyarországért akcióra - mondta Steiner Attila, az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) államtitkára. Mutatjuk, hol.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó:Shutterstock

Orbán Viktor elmondta, mikor és hogyan kapnak vissza 600 milliárdot a családok

Az oltás működik, Magyarország működik – mondta a kormányfő az Országgyűlés őszi ülésszakának megnyitásaként. A miniszterelnök több fontos intézkedést is bejelentett, ezeket foglaljuk össze.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó:Lounge Group

Két marketingmegoldás, ami még a szakmai guruk elismerését is kivívta

Az elmúlt másfél év legjobb szakmai megoldásának nevezték a Coca Cola és a Burger King egy-egy aktivitását a jövő heti budapesti Marketing Summitra készülő vállalati és ügynökségi vezetők. Újfent bebizonyosodott, hogy az önazonos reklám az, ami igazán hatásos.
TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!