Fiatal felnőttek, az Y generáció tagjai a telefonjukat nyomkodják, és épp arról szavaznak, hogy melyik a kedvenc márkájuk
A Comparably összehasonlító és értékelő platform megkérte a 25-40 éves korosztály, azaz az Y generáció tagjait, hogy bizonyos szempontok alapján értékeljék a különböző vállalatokat. A weboldal az eredmények alapján megállapította a milleniálisok 50 legkedveltebb márkáját. Mutatjuk a listát.


Módszertan

A Comparably.com 2020 novembere és 2021 novembere között vizsgálta a beérkezett eredményeket. A vásárlók anonim módon az alábbi szempontok alapján értékelték a vállalatokat:

  • a termék vagy szolgáltatás minősége
  • ügyfélszolgálat
  • ROI (költségek megtérülése)
  • általános elégedettség a márkával
  • lojalitás
  • milyen valószínűséggel ajánlják a céget a barátaiknak

A top 50-es listára többnyire tartalommegosztó platformok, ruházati és technológiai vállalatok, e-kereskedelmi cégek, gyorséttermek, valamint üdítőgyártók kerültek fel. Nézzük a listát!

A fiatal felnőttek 50 legkedveltebb márkája:

50. Torrid

49. Ikea

48. Sephora

47. McDonald's

46. Tesla Motors

45. Square

44. PepsiCo

43. MAC Cosmetics

42. Red Bull

41. Stripe

40. The Home Depot

39. Uniqlo

38. The Walt Disney Company

37. Marriott

36. The Coca-Cola Company

35. Hulu

34. T-Mobile

33. Salesforce / Slack

32. Trader Joe's

31. Headspace

30. Zillow

29. Chewy

28. iFIT

27. Shopify

26. Twitter

25. LinkedIn

24. Coinbase

23. Starbucks

22. PlayStation

21. adidas

20. CHANEL

19. Airbnb

18. Microsoft

17. Target

16. In-N-Out Burger

15. Southwest Airline

14. Lego Group

13. Spotify

12. Nike

11. Zoom Video Communications

10. Uber

9. Delta Air Lines

8. REI

7. Costco

6. Chick-fil-A

5. Apple

4. Netflix

3. Google

2. Amazon

1. Peloton


Az Y generáció kedvenc márkái közül 26 a Z generáció listáján is szerepel, amiről EBBEN A CIKKÜNKBEN írtunk.

The Conversation

Ne hagyd ki!