A futballvilág egy részét sokkolta, hogy Messi a francia PSG-be igazol, míg sokan örömujjongásban törtek ki a hírek hallatán. Kis túlzással Jeff Bezos is az utóbbi tábort erősíti.



Bár a világhírű űrhajós-üzletember személyesen nem kommentálta az eseményeket, de annyi biztos, hogy a tulajdonában lévő videó-streaming szolgáltató platform, az Amazon Prime rengeteg profitálhat a gigászi átigazolásból. És hogy mégis miért? Azért, mert a Prime Video nemrégiben megvásárolta a francia Ligue 1 közvetítési jogait.

Egy fecske is csinálhat nyarat?

A Bloomberg értesülései szerint az Amazon 275 millió eurót, átszámítva valamivel több mint 97 milliárd forintot fizetett a közvetítési jogokért. A megállapodás értelmében az előfizetők a francia liga közel 300 meccsét követhetik a platformon. Ez azt jelenti, hogy Messi 38 meccséből 36-ot a Prime Video is közvetíteni fog. Egyelőre még komolyabb előfizetői növekedés nem mutatkozott a platformon, de a szezon kezdetével ez hamarosan változhat. Az Amazon hozzátette, hogy a megállapodásuk új korszakot jelent a Ligue 1 számára, hiszen korábban soha nem volt arra példa, hogy a bajnokság meccseit egy digitális streaming szolgáltató is közvetítse.

És ha már szóba került, említsük meg a másik oldalt is. Lionel Messi távozása nagyjából 137 millió euróval csökkenti az FC Barcelona márkaértékét. Ez 11 százalékos esést jelent a jelenlegi értékéhez viszonyítva, amely a Brand Finance elemzése szerint jelenleg körülbelül 1266 millió euróra tehető.

The Conversation

Friss

Fotó:Shutterstock

Ha zavarnak a szeméthegyek, itt és most te is tehetsz ellenük, mutatjuk

Hétfőtől lehet regisztrálni a legnagyobb belföldi hulladékgyűjtő eseményre, a TeSzedd! – Önkéntesen a tiszta Magyarországért akcióra - mondta Steiner Attila, az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) államtitkára. Mutatjuk, hol.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó:Shutterstock

Orbán Viktor elmondta, mikor és hogyan kapnak vissza 600 milliárdot a családok

Az oltás működik, Magyarország működik – mondta a kormányfő az Országgyűlés őszi ülésszakának megnyitásaként. A miniszterelnök több fontos intézkedést is bejelentett, ezeket foglaljuk össze.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó:Lounge Group

Két marketingmegoldás, ami még a szakmai guruk elismerését is kivívta

Az elmúlt másfél év legjobb szakmai megoldásának nevezték a Coca Cola és a Burger King egy-egy aktivitását a jövő heti budapesti Marketing Summitra készülő vállalati és ügynökségi vezetők. Újfent bebizonyosodott, hogy az önazonos reklám az, ami igazán hatásos.
TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!