A tesztüzemnek hetekkel ezelőtt vége lett, így néhány hete bárki rendelhet az OTP webáruházától, a fizz.hu-ról. Azonban a webshop kuponakcióval fűszerezett bevezető kampánya csak a héten kezdődött.
Bevezető kampányba kezdett a fizz.hu
Jelentős tőkeháttérrel rendelkezik a legújabb magyar webshop, a fizz.hu, hiszen az OTP csoport áll mögötte. Az e-kiskereskedelmi portál tesztüzeme néhány hete ért véget, azóta lehet rendelni az oldalról. Azonban a bevezető kampánya csak ezen a héten szerdán kezdődött.
A fizz.hu útjára indult, te pedig az elsők között tapasztalhatod meg, milyen egy új szintre emelt vásárlás élménye! (…) Széles kínálatunkban elérhetőek háztartási gépek, mobil és számítástechnika, televíziók és elektronikai cikkek, bútor és kert, barkács, játékok, sport és szabadidő, baba-mama és még sok más! Jelenleg rendeléskor a házhozszállítás érhető el az oldalon, viszont hamarosan igényeidnek megfelelően, más szállítási módot is választhatsz
– tájékoztat LinkedIn oldalán a fizz.hu.
A kampányt kuponakcióval indította az oldal. Jelenleg a felhasználók 4 ezer forintos kupont kaphatnak 40 ezer forintos rendelés felett, amennyiben regisztrálnak az webshopban és feliratkoznak a hírlevélre is.
Csupán három hazai cég volt a magyarországi top e-kereskedők között
A zöld-lila színekkel operáló webshop olyan korábbi e-kereskedőknek jelenhet konkurenciát, mint az eMAG és a Pepita. Egyébként az, hogy a hazai e-kereskedelemben az import majdnem 15-szöröse volt az exportnak az utóbbi időszakban jól szemlélteti, mennyire le vannak maradva a helyi online kereskedők a regionális versenytársaikkal szemben.
Emellett a meglehetősen kedvezőlen helyzetüket az is mutatja, hogy amíg 2014-ben hat magyar tulajdonú vállalat (Extreme Digital, Libri-Bookline, Bónusz Brigád, iPon, Fashion Days, Játéknet) szerepelt az GKI Digital legnagyobb magyarországi e-kereskedőket felsorakoztató tízes listáján, 2022-ben csupán három (Euronics, Aqua, iPon).
A ma nyereséges kereskedelmi vállalatok annak köszönhetően maradnak talpon, vagy válnak nélkülözhetetlenné a vásárlók számára, hogy olyan szolgáltatásokat alakítanak ki, amelyek a vevők szükségleteinek egy szélesebb körét elégíti ki
- idéztük korábban Radó Mátyást, az Oander Development egyik tulajdonosát.
A szakértő a magyar cégek lemaradását az e-kereskedelemben például azzal magyarázta, hogy a többségük belpiaci fókusszal működik. A fejlődésüket korlátozza az elérhető limitált árréstömeg, valamint jellemzően elmaradtak a szolgáltatásaik fejlesztésében is.
Azt látjuk, hogy ma már nemcsak az offline, de az omnichannel (sokcsatornás kommunikáció) kereskedelmet is a szofisztikált nemzetközi szereplők uralják. Ennek hatására a hazai tulajdonú kereskedő vállalatok lassan, de biztosan elveszítik a versenyt az online térben
- tette hozzá Radó Mátyás.