Szeptember elsejétől
Jó választás a hazai
Új védjeggyel látja el a hazai élelmiszerek ártábláját a népszerű diszkontlánc. A vállalat célja, hogy felhívja a figyelmet a kiváló hazai termékekre. Szeptember 1-jétől minden magyar, hazai és hazai feldolgozású, valamint magyar üzemben gyártott termékének ártábláját „Jó választás a hazai" védjeggyel látják el, olvasható a társaság közleményében.
Magyar csirke
A német gyökerű diszkontlánc közel 450 hazai beszállítóval dolgozik együtt és kínálatában összesen 3800 hazai termék érhető el. A legkeresettebb termékek a friss húsok, a zöldségek és gyümölcsök, a tejtermékek és a pékáruk. De az állandó kínálat esetében például a tojás és a friss baromfi 100 százalékban hazai termelőktől származnak. Ez visszafelé is igaz, vagyis a világ összes „Lidl-országában" elérhetőek a magyar termékek időszakos vagy állandó jelleggel.
Legnagyobb borexportőr
A magyar termékek közül külföldön legkelendőbbek a különféle rágcsálnivalók, az olajok és margarinok, a friss húsok, a tejek és tejtermékek és az állateledelek. Emellett a Lidl a legnagyobb hazai borexportőr, összesen 6,3 milliárd forint értékben juttatott el magyar palackos borokat a külpiacokra, ami 25 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit.