Fiatalokat céloz a népszerű német diszkont új dobása.


Bővülő termékkínálat

A Lidl egészségtudatos reklámkampányt indít a vegán termékek népszerűsítésére sztárok bevonásával Németországban. Az online, tévés és rádiós kampányban a Vemondo márkanév alatt forgalmazott, alternatív élelmiszereit kínálják a vásárlóknak. A cél az ifjabb generációk rászoktatása a tudatosabb étkezésre, amihez az áruházlánc vegán termékeinek kínálata adhat jó alapot, írta az ESM.

Karbonsemlegesség

E mellett a boltlánc tulajdonosa - a Kaufland-üzleteket is működtető Schwarz-csoport - mielőbbi karbonsemlegességet irányoz elő. Mindez az áruszállításra is vonatkozik. Ennek keretében a Lidl 2022-re karbonsemleges szeretne lenni, 2030-ra pedig 2019-hez képest 80 százalékkal csökkentené a saját működéséből származó szén-dioxid-kibocsátását az összes olyan országban, ahol jelen van. Például napelemeket telepítenek az üzleteikbe (ahol ez lehetséges), illetve 2022-ig 350, elektromos járművek töltésére alkalmas állomás lesz az üzleteknél - remélhetőleg nálunk is.

The Conversation

Friss

Spar: jó magyar gyümölcs joghurt nem igazán létezik

Hosszú interjút adott a Spar magyarországi vezetője, beszélt többek között a béremelésről, a beszállítókról, arról, hogy mennyi pénz vittek ki tavaly az országból nyereségként, és hogy mennyit fektettek be 30 év alatt.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Photo by Josh Appel on Unsplash

Jövőre havi 500 ezerre nőhet az átlagkereset Magyarországon

Jövőre sok egyszeri tétel fogja növelni a háztartások nettó jövedelmét.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Photo by Obi Onyeador on Unsplash

Annyira sok és drága használtautót veszünk, hogy megdőlhet a 2019-es rekord

Pedig a hirdetési árak majdnem 1 millió forinttal emelkedtek egy év alatt.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!