Társadalmi ügy
A Gatorade kampánya egy mélyen gyökerező problémára mutat rá. Számos tanulmány bizonyította, hogy a sportolás növeli a fiatalok önbizalmát, elősegíti az oktatási és társadalmi sikereiket, javítja a csapattal, közösségekkel való együttműködési képességüket, illetve fizikai és mentális egészségükre is jó hatást gyakorol. A megannyi pozitívum ellenére nem mindenki indul egyenlő esélyekkel, ha valamilyen sporttevékenységet szeretne folytatni.
A fiatal nők, lányok, afroamerikai gyerekek, az LMBTQ+ közösség családjainak leszármazottjai, illetve az alacsony jövedelmű háztartásokból származó gyerekek aránytalanul nagy valószínűséggel korábban esnek ki a sportprogramokból, mint társaik, így a sportoláshoz fűződő összes előnytől idejekorán megfosztják őket.
A Gatorade célja, hogy megerősítse és bővítse a közösségi ifjúsági sportprogramok kínálatát, hozzáférést biztosítson a gyerekeknek a szükséges erőforrásokhoz (például felszerelések, fejlett intézmények), illetve a legmodernebb, speciális tudással vértezze fel az edzőket, akik elősegíthetik a hátrányos helyzetű gyerekek befogadását. A Gatorade arra törekszik, hogy lebontsa azokat a korlátokat, amelyek távol tartják a gyerekeket a sporttól.Csapatmunka
A vállalat nagylelkű felajánlásában több szervezet is részesül, amelyek már régóta dolgoznak az említett problémák megoldásán. Egyebek között az Athlete Ally, a Good Sports, az Honest Game Foundation, a Laureus USA, és a Women's Sports Foundation is részt vesz az italgyártó programjában.
Összességében a Fuel Tomorrow üzenete nem feltétlenül csak a sportról szól. A közösség építéséről és saját magad fejlesztéséről van szó, hogy bármit is csinálsz, képes vagy pozitív hatást gyakorolni a közösségre. Ezért is olyan fontos a sport
-mondta Abby Wambach, az amerikai női labdarúgó-válogatott élő legendája, a Gatorade márkanagykövete.
A Gatorade a kezdeményezést egy hirdetési kampánnyal erősíti, amely bemutatja a márka „vízióját egy olyan világról, ahol mindenki egyenlően hozzáférhet a sporthoz”: