Szendvics piros és zöld zöldségekkel, felvágottal
Fotó: Unsplash

Hatvan év után újít a nálunk is ismert szendvicsező

A Subway új menüjével egy nagy lépéssel távolodik a „rakd össze a saját szendvicsedet” üzleti modelljétől, amelyben úttörő volt – bár azt sem dobja teljesen sutba.

Az új Subway Series menü 12 szendvicset tartalmaz, amelyet a vásárlók készen kapnak meg. A legtöbb üzletben ez így van, a Subway-nél viszont újdonság. A szendvicseket négy csoportba sorolták: olasz, csirkés, klub- és sajtos-steakes.

Csak Neked

A gyorsétterem-lánc személyre szabott szendvicseivel vált ismertté és népszerűvé, amelyeket a vendégek szeme láttára raktak össze, olyan összetevőkből, amelyekre a vásárló rámutatott.

A vásárlók azzal a várakozással térnek be egy Subway-ba, hogy egyedi igényeik alapján állítják össze a szendvicsüket. Erre az alapélményre épül a Subway, így működött az elmúlt hatvan évben

- így kezdődik a cég sajtóközleménye, amelyet az új menü közzététele alkalmából adott ki.

A Subway most újrapozícionálja a menüt, ezáltal jobban hasonlít majd más gyorsétkezdékhez. Arra kérik a vásárlókat, hogy

bízzanak kulináris hozzáértésükben, és bízzanak a szendvicsművészekben,

akik olyan szendvicseket találtak ki, amelyeket a Subway meggyőződése szerint szeretni fognak a vásárlók.

Előnyök

Továbbra is megmarad a lehetőség a vásárlók számára, hogy egyénileg összeállított szendvicset kérjenek, vagy a menüben lévőkön változtassanak igény szerint.

A standard menü felpörgetheti a kiszolgálás tempóját.

A próbák alapján az új menü mellett valóban felgyorsult a működés, a vásárlók kevesebb kérdést intéztek az alkalmazottakhoz

– tudta meg az Insider a Subway észak-amerikai vezetőjétől.

A gyorsabb kiszolgálás nagyobb eladási volument és több profitot eredményezhet. A Subway értékesítési egységeinek eladása kisebb a rivális McDonald’shez és Wendy’shez képes, így az egyszerűsített menü mellett gyorsabban haladhat a sor, több lehet az eladás.

Az előre kiválasztott opciókból álló menü bevezetése a digitális rendelés felé tolhatja azokat a vásárlókat, akik továbbra is a saját szájuk íze szerint összeállított szendvicset kívánnak. Az egyre népszerűbbé váló digitális rendelés az egyéni kérések teljesítésére tökéletesen alkalmas.