Második üzletüket nyitják a fővárosban.


A válság előtt jöttek

Két emeleten, négyezer négyzetméteren nyitja meg második magyarországi üzletét a Peek & Cloppenburg. Az Arena Plaza mellett szeptember közepétől a budai oldal legnagyobb bevásárlóközpontjában, a hamarosan nyíló Etele Plazában is találkozhatnak a céggel a vásárlók. A divatmárka 15 európai országban több mint 140 üzlettel működik, hazánkban 2007 óta van jelen.

Sportruházat is lesz

A Peek & Cloppenburg második, csaknem négyezer négyzetméteres magyarországi üzletében – az eddigi tematikus elrendezéssel ellentétben – külön emeletet kap a női és férfi ruházat. Az Etele Plazában nyíló boltban a sportruházat is elérhető lesz. A düsseldorfi és bécsi székhelyű, 1900-ban alapított családi vállalat több mint 130 nemzetközi és saját brand kiemelt forgalmazójaként Európa egyik vezető, többféle márkát értékesítő divatáruházlánca.

The Conversation

Friss

Spar: jó magyar gyümölcs joghurt nem igazán létezik

Hosszú interjút adott a Spar magyarországi vezetője, beszélt többek között a béremelésről, a beszállítókról, arról, hogy mennyi pénz vittek ki tavaly az országból nyereségként, és hogy mennyit fektettek be 30 év alatt.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Photo by Josh Appel on Unsplash

Jövőre havi 500 ezerre nőhet az átlagkereset Magyarországon

Jövőre sok egyszeri tétel fogja növelni a háztartások nettó jövedelmét.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Photo by Obi Onyeador on Unsplash

Annyira sok és drága használtautót veszünk, hogy megdőlhet a 2019-es rekord

Pedig a hirdetési árak majdnem 1 millió forinttal emelkedtek egy év alatt.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!