2021. május 1-től a Coca-Cola HBC Magyarország a diszkont áruházakban az eddig elérhető 1,75 literes kiszerelést 2 literesre cseréli, ezzel is alkalmazkodva a megváltozott fogyasztói igényekhez. Más változások is lesznek, mutatjuk.


Az új, 2 literes kiszerelések az Aldi, a Lidl és a Penny Market üzleteiben lesznek elérhetőek. A diszkont láncoknál a vásárlók jellemzően nagy volumenben vásárolnak, ezt a választást segíti majd a termékek címkéjén a családi kiszerelés felirat is

-írja weboldalán a vállalat.

Az új csomagolásban a Coca-Cola, a Coca-Cola Zero, a Coca-Cola Zero Lemon, a Coca-Cola Light, a Fanta narancs, a Fanta narancs Zero és a Sprite üdítőitalok kerülnek a diszkont üzletek polcaira.

Másutt is lesz változás

További változás a Coca-Cola HBC Magyarország termékkínálatában, hogy a vállalat a hiper- és szupermarketekben, valamint a független üzletekben az 1,25 literes kiszerelésű szénsavas üdítőital termékeit 1 literes kiszerelésre cseréli, míg az 1,25 literes palackok a diszkont üzletekben továbbra is elérhetőek maradnak. Az új kiszerelés méretéből adódóan a kategória vásárlói bázisának szélesítésére, illetve a gyakoribb impulzív vásárlás elősegítésére szolgál.

Korábban már írtunk arról, hogy a Coca-Cola anyavállalata miért változat a kiszerelésen, a cikket ITT találod. Nem meglepő, ha annyit elárulunk: a változásnak köze van az árszabáshoz.


Friss

Indulhat az oltási nagyüzem a hazai nagyüzemekben, feltételekkel

A nagyvállalatoknak lehetőségük van rá, hogy segítsék a járvány elleni védekezést azzal, hogy üzemorvosaik bevonásával oltást szerveznek vakcinára regisztrált munkavállalóiknak - mondta el Schanda Tamás az ITM közleménye szerint.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!