Gucci és Adidas  napernyője piros dominanciával és Adidas logóval

A kínaiak nem értik a napernyő koncepcióját

Fotó: Gucci

Népes piacon kavart indulatokat a 600 ezer forintos napernyő

A Gucci és az Adidas méregdrága napernyőt készül a kínai piacra dobni, de a vásárlók már most nehezményezik, hogy a dizájnos darab nem véd az eső ellen.

Az átszámítva 600 ezer forintért kapható napernyő a kínai közösségi média, a Weibo egyik legfelkapottabb témája lett.

Milyen napernyő az, amin becsorog az eső?

A termék leírásában a Gucci weboldalán az olvasható, hogy „nem vízálló, védelmet nyújt a napsugarak ellen, illetve dekoratív célokra szolgál”.

A napernyő egy jövő hónapban piacra kerülő kollekció része, amelyet már elkezdtek hirdetni.

A Weibón a hashtag, amely nagyjából úgy fordítható: „a kollaborációs esernyő, amelyet 11100 jüanért árulnak, nem vízálló” már 140 millió megtekintésnél jár. (Kollaboráció alatt a Gucci és az Adidas együttműködését értik.)

Az egyik felhasználó szerint ez a napernyő egy „méretes, de haszontalan divatcikk”.

Még szerencse, hogy szegény vagyok, sosem vesznek rá, hogy fizessek érte

– írta egy másik.

Voltak olyan felhasználók is, akik átlátták, miért lehet egyesek számára vonzó a termék.

Azoknak, akik készek luxuscikkekért fizetni, hogy láttassák, mennyi pénzük van, mindegy, hogy hasznos-e vagy sem – vélte egy felhasználó.

Jöhet, csak luxus legyen

A napernyőt június 7-én dobja piacra egy új kollekció részeként a Gucci luxusmárka és az Adidas sportszergyártó.

A Gucci szóvivője egy pekingi magazinnak elmondta: a terméket nem a napi, megszokott használatra javasolják.

Hozzátette, hogy

a gyűjtők szemében van értéke.

Kiegészítőnek szánták, mint egy táskát vagy egy sálat.

Kína a luxusmárkák egyik kulcsfontosságú felvevőpiaca.

Tavaly a luxuscikkek eladása 36 százalékkal ugrott meg a világ második legnagyobb gazdaságában a Bain&Company tanácsadó cég szerint, amely azt is előrevetíti, hogy három éven belül Kína lesz a világ első számú luxuscikkpiaca.

Arról, hogy a válság ellenére a luxuscikkek iránti kereslet nem lanyhul, itt írtunk.


Ne hagyd ki!