A Landis Technologies kommunikációs vállalat 165 millió dolláros befektetéshez jutott, amelyből szorult helyzetben lévő polgároknak fog segíteni álmaik otthonának megvásárlásában. A befektetők között megtalálható Jay-Z és Will Smith is.



A Landis Technologies formabontó üzletpolitikát alakított ki, amely főleg a rossz hitelképességű ügyfeleknek kedvez. A cég ingatlanokat vásárol fel, amelyeket az ügyfelek kedvező árszabás mellett bérelhetnek. A vállalat a bérlőknek elővásárlási jogot biztosít a lakásokra, illetve folyamatos pénzügyi tanácsadással segíti őket egy jobb hitelképesség elérése érdekében. A cél, hogy a nehéz helyzetben lévő bérlők két éven belül már a saját lakásuk után fizessék a banki törlesztőrészleteket az albérleti terhek helyett.

Filantróp befektetés

A vállalat a friss, 165 millió dolláros befektetésből összesen több mint 1000 lakást fog vásárolni. A bérlőknek két évük lesz arra, hogy az előre meghatározott áron megvásárolhassák az ingatlanokat. A vállalat úgy kalkulál, hogy az ügyfelek 80 százalékának ez sikerülni is fog. A cég társalapítója, Cyril Berdugo szerint tevékenységük különlegessége az, hogy olyan pénzügyi tanácsokkal gazdagítják a vevőiket, amelyek segítségével javíthatják a hitelminősítésüket, így rövid időn belül hitelképesek lehetnek, és megvásárolhatják a cégtől az általuk bérelt lakást. Berdugo azt is hozzátette, hogy lehet nem valósul meg az elképzelésük, és bukják a befektetést, de ahogy fogalmazott, az már az ő gondjuk lesz. Hiszen a cég komoly bevételt a lakások visszavásárlásával tud elérni.

Will Smith segít!

A befektetők között megtalálható a Roc Nation (Jay-Z vállalata), a Dreamers VC (Will Smith vállalata), a Cash App, az Ethos, az Instacart, a Front, a Flatiron Health és a Tango is.A Landis Technologies 11 amerikai államban van jelen, ezt a számot jövőre 20-ra akarja bővíteni, hogy minél több állampolgárnak segíthessen. A cég jelenleg nagyjából hétmillió dolláros bevétellel és 35 alkalmazottal üzemel.

The Conversation

Friss

Fotó:Lounge Group

Két marketingmegoldás, ami még a szakmai guruk elismerését is kivívta

Az elmúlt másfél év legjobb szakmai megoldásának nevezték a Coca Cola és a Burger King egy-egy aktivitását a jövő heti budapesti Marketing Summitra készülő vállalati és ügynökségi vezetők. Újfent bebizonyosodott, hogy az önazonos reklám az, ami igazán hatásos.
TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Photo by Dan Gold on Unsplash

Itt a lista, ezek az élelmiszerek drágultak nagyon sokat

Mutatjuk, mi mennyibe kerül most.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Spar: jó magyar gyümölcs joghurt nem igazán létezik

Hosszú interjút adott a Spar magyarországi vezetője, beszélt többek között a béremelésről, a beszállítókról, arról, hogy mennyi pénz vittek ki tavaly az országból nyereségként, és hogy mennyit fektettek be 30 év alatt.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!