Egy fekete Dodge Challenger Hellcat arra vár, hogy a leendő márkanagykövet használatba vegye

Ha a Dodge-ról van szó, akkor nem létezik olyan, hogy túl sok lóerő, hang vagy sebesség. Az elektromos autók térhódításával azonban egyre nehezebb eladni az embereknek a tipikus amerikai életérzést. Ennek kiküszöbölése érdekében a gyártó új, kiemelkedő fizetéssel járó pozíciót hirdetett.



Gázolaj szagú fánkkészítő főnök

A Dodge nemrégiben igazán különleges és csábító álláshirdetést adott fel. Márkanagykövetet keres, aki egy éven keresztül aktívan ajánlja a tömegeknek az aszfaltszaggatás élményét. A gyártó évi 150 ezer dolláros, azaz nagyjából 46,5 millió forintos fizetéssel, valamint egy egyelőre meg nem nevezett, Hellcat motorral felszerelt izomautóval csábítja a jelentkezőket. Bár elég nagy a választék, minden bizonnyal egy 797 lóerős, 80 ezer dolláros Challenger SRT Hellcat modellről van szó. Az pedig már csak hab a tortán, hogy a szerencsés kiválasztott büszkén viselheti a pozícióhoz tartozó „Chief Donut Maker", azaz fánkkésztő főnök titulust.

Feltámadás

A Dodge vezérigazgatója, Tim Kuniskis elmondta, hogy a leendő márkanagykövetnek nem kell felmondania az aktuális munkahelyén. Lényegében az lesz a feladata, hogy a gyártó hivatalos eseményein képviselje és népszerűsítse a Dodge márkát, illetve amikor alkalma adódik rá, tegyen néhány kört a városban, esetleg a bevásárlóközpontok parkolóiban. Kuniskis hozzátette, a Dodge fivérek soha nem követték a trendeket, mindig a jobb, gyorsabb, megbotránkoztatóbb megoldásokat keresték. Éppen ezért egy olyan nagykövetet akarnak alkalmazni, aki hasonlóan gondolkodik, és azonosulni tud a „Never Lift" mentalitással. A Never Lift a Dodge új üzletpolitikájának a neve, ami arra is utal, hogy soha nem veszik le a lábukat a gázpedálról. A gyártó terve az, hogy újjáéleszti Direct Connection alkatrész üzletágát, speciális viszonteladó hálózatot hoz létre, valamint a következő két évben három havonta egy új terméket dob a piacra.

A megújulás részeként a Dodge 25 vadi új gépszörnyeteget is kisorsol a vásárlók között.

The Conversation

Ne hagyd ki!