Bolti és online területek ellátására is keres munkatársakat a cég.
Nem csak szezonális jelleggel
Október elején toborzókampányt indított a magyarországi Tesco a megnövekedett forgalom és a karácsony előtti időszakban még tovább fokozódó kereslet kiszolgálására – derül ki a cég közleményéből.
A vállalat 500 áruházi kollégát tervez felvenni a bolti és online területek ellátására. A cég karrierportálján keresztül, nem csak szezonális jelleggel az alábbi pozíciókra várja a jelentkezéseket:
- pénztáros,
- áruházi munkatárs,
- bolti eladó,
- az online vásárlást segítő áru-összekészítő és kiszállítási asszisztens.
Pótolnák a kiesett munkaerőt
Folyamatosan alkalmazkodnunk kell az éppen aktuális járványhelyzet miatt átalakuló munkaerőpiachoz, és azt látjuk, hogy a jelenléti oktatás elindulásával párhuzamosan csökkent a diákmunkaerő elérhetősége. A toborzási kampányunk kiemelt célja, hogy már jóval a karácsonyi csúcsidőszak előtt pótoljuk a kiesett munkaerőt azokban az áruházakban, ahol jelenleg nem teljes létszámmal üzemelünk
– mondta Szigeti Barbara, a Tesco-Globál Zrt. HR-vezetője.
A cég a karácsony előtti időszak fokozódó keresletére való felkészülés mellett az általánosságban megnövekedett forgalomra is hivatkozik a toborzókampányának elindításával kapcsolatban. A KSH adatai szerint az élelmiszer-kiskereskedelemben az élelmiszer-jellegű vegyes üzletek forgalma júliusban 5 százalékkal nőtt éves szinten, miközben a május-júliusi időszakban 22 500 fővel kevesebb ember dolgozott a kereskedelemben, mint 2020 azonos időszakában.
Extra szabadnapok gyermekeseknek
A cég közleményéből kiderül az is, hogy a családos munkavállalóknak extra szabadnapokat biztosít a cég:
- az újdonsült apukák 10 nap fizetett szabadságot kapnak (ami a törvény szerint járó szabadnapok számának kétszerese),
- a háromévesnél idősebb gyermeket örökbe fogadóknak 8 hét fizetett szabadságot biztosítanak (ebben az esetben amúgy nem jár jogszabályban előírt szabadság),
- a 18 év alattiakat nevelők évente 4 hét nem fizetett szabadságot vehetnek ki.