Mi lesz a Használtautó és Jófogás oldalakkal?
Fotó: Shutterstock

Mi lesz a Jófogással? Ez a legvalószínűbb menetrend

A Jófogás, a Használtautó, valamint az Autónavigátor portálokat működtető Adevinta Hungary tulajdonosa úgy döntött, kivonul Magyarországról. Egyelőre nem tudni, hová kerülhetnek a cég érdekeltségei.


Kivonul egy médiavállalat hazánkból

Az Adevinta ASA friss, éves jelentése alapján eladja magyar érdekeltségeit.

A 2022-es portfólió-optimalizációs áttekintés megtörtént, a magyarországi értékesítési folyamat elindításával

- idézi a vállalat beszámolóját a Media1.

Hozzátették, nem váratlan a döntés, hiszen a médiavállalat több partnerével közölte az elmúlt hetekben, takarékossági okokból szünetelteti néhány együttműködését. Iparági információk szerint ez azzal függhet össze, szeretnék minél jobb pénzügyi mutatókkal kínálni a magyarországi érdekeltségeiket.

A hírhez kapcsolódhat, hogy az Adevinta Classified Media Hungary-hoz tartozó Autónavigátor autós portál főszerkesztője, Katona Mátyás nemrég döntött el, távozik Magyarországról, így lemondott a posztjáról. Továbbá az Adevintát hosszú évek óta irányító Palocsay Géza digitális szakember is otthagyta a cég ügyvezető igazgatói posztját nagyjából egy évvel ezelőtt. A helyét külföldi szakértő vette át.

Arról egyelőre nincs hír, kihez kerülhet a cég, és annak termékei. Azonban a vállalat üzleti jelentésében esik szó az eladásról, így az eléggé biztosnak tűnik, bár az értékesítés részletei nem ismertek.

Online média hódít a fiatalok körében

Ha a médiánál járunk: kutatók arra hívták fel a figyelmet a napokban, továbbra is a TikTok a legnépszerűbb applikáció a 4-18 éves gyerekek körében. Világszinten majdnem kétszer annyi időt tölt az említett korosztály a kínai eredetű appban, mint a második legnépszerűbb YouTube-on.

A gyerekek körében legnézettebb appok listája:

  • TikTok: 107 perc/nap,
  • Snapchat: 72 perc/nap,
  • YouTube: 67 perc/nap,
  • Netlix: 48 perc/nap,
  • Instagram: 45 perc/nap,
  • Disney+: 40 perc/nap,
  • Facebook: 20 perc/nap,
  • Pinterest: 16 perc/nap,
  • Twitter: 10 perc/nap.

Ha összeadjuk a különböző alkalmazásokon töltött napi átlagidőt, igen nagy értéket kapunk. Azonban egyes applikációk egyszerre is futtathatók, és akár több készüléket is használhatnak a gyerekek azonos időben. Valamint a napi átlagértékeket jellemzően éves adatokból kalkulálják ki.

Továbbá a neten csüngenek a magyar gyerekek is. Magyarországon a 10–15 évesek egy átlagos hétköznapon nagyjából két, hétvégenként körülbelül három órát töltenek a világhálón.


Ne hagyd ki!