Fontos vásárlói bázis
A Netflix ezen a héten vezeti be a Kid Clips nevű újítását, amely a katalógusában található gyermekműsorok rövid jeleneteit fogja bemutatni a fiatalkorú felhasználóknak. A streamingszolgáltató abban reménykedik, hogy a TikTok-on bevált minivideókkal növelheti a gyerekeknek szánt műsorok nézettségét. A Kid Clips tesztverziója a Netflix iOS applikációjában kerül bevezetésre, egyelőre csak az egyesült államokbeli, a latin-amerikai, a kanadai, az ausztráliai és az írországi piacokon. A vállalat tájékoztatása szerint a gyerekek egyszerre maximum 20 klipet nézhetnek majd meg.
A Netflix mellett az elmúlt hónapokban a YouTube és az Instagram is megpróbálta lemásolni a TikTok-ot, előbbi a Shorts, utóbbi a Reels funkció bevezetésével. A fiatalok figyelmének felkeltése sem új célkitűzés, a YouTube már 2015-ben elindította a kifejezetten a kiskorúakra szabott szolgáltatását, amely lehetővé teszi a szülőknek, hogy jobban szabályozzák, mit néznek a gyermekeik.
Kiélezett verseny
A streamingszolgáltatók piacán óriási verseny folyik az első helyért, és bár a Netflix egyelőre toronymagasan vezet, folyamatos megújulásra van szüksége, hogy megőrizze pozícióját. Ennek megfelelően a vállalat néhány hónapja bejelentette, hogy hamarosan szerencsét próbál a világ egyik legkockázatosabb iparágában, a játékiparban. A Netflix nem vesztegette az idejét, a napokban öt mobilos játék jelent meg az applikációjában. Az alábbiakról van szó:
- Card Blast
- Teeter Up
- Shooting Hoops
- Stranger Things: 1984
- Stranger Things 3: The Game