Meglepetést okozott Tiger Woods, aki egy georgiai golfklubban gyakorlás közben nem a tőle megszokott Nike cipőben, hanem egy fekete FootJoy lábbeliben lépett a fűre.
A golfvilágban egyelőre csak találgatják a fordulat okát. A Nike homályos közleményben reagált a szokatlan esetre:
A világ golfrajongóihoz hasonlóan örömmel látjuk, hogy Tiger visszatért a golfpályára. Hihetetlen sportolóegyéniség, története ezután is inspirációt jelent mindannyiunk számára. Továbbra is együtt dolgozunk vele, és új szükségleteinek kielégítésén.
A baleset lehet az oka
A FootJoy tulajdonosa az Acushnet, amelynek
részvényei a hírre 2,5 százalékot híztak.
Néhányan úgy vélekednek, hogy az eset összefüggésben lehet Woods tavaly februári súlyos autóbalesetével, amelyben megsérült a lába, miután a megengedett sebesség duplájával hajtott. Találgatások szerint talán kényelmesebb cipőt keresett magának.
Az ingen maradt a logó
Tiger Woods 1996-ban kezdte profi sportolói karrierjét, és
mindezidáig a Nike-val állt kapcsolatban.
Saját cipője is van náluk, a Nike Air Zoom Tiger Woods.
Biztos, ami biztos, bár Tiger Woods ezúttal egy másik cipőt választott a georgiai gyakorláshoz, az ingén most is Nike logó volt.
A golflegenda nem kommentálta a cipőválasztásával kapcsolatos híreket. Azt írta a Twitterére, hogy
örömmel várja a közelgő georgiai versenyt.
Ez lehet az első jelentős versenye 2020 novembere óta.
Legendás márka
A Nike-val pedig úgy tűnik, lehet nyerni. A tavaly nyári tokiói olimpia után kiderült, hogy azok a sportolók, akik Nike cipőkben versenyeztek az olimpiai számokban, a 33 éremből 21-et bezsebeltek. Egy olimpiai sikeráradatnál pedig nehezen lehet jobb marketingkampányt kitalálni, persze, meglehet, hogy mindez a véletlen műve.
Ebből a cikkünkből kiderül, hányadik helyen szerepel a Nike a fiatalok által kedvelt 50 topmárka listáján.