Tiger Woods ciklámen ingben golfütővel
Fotó: Shutterstock

Így mozgatja meg a piacot egy sztársportoló cipője

Meglepetést okozott Tiger Woods, aki egy georgiai golfklubban gyakorlás közben nem a tőle megszokott Nike cipőben, hanem egy fekete FootJoy lábbeliben lépett a fűre.


A golfvilágban egyelőre csak találgatják a fordulat okát. A Nike homályos közleményben reagált a szokatlan esetre:

A világ golfrajongóihoz hasonlóan örömmel látjuk, hogy Tiger visszatért a golfpályára. Hihetetlen sportolóegyéniség, története ezután is inspirációt jelent mindannyiunk számára. Továbbra is együtt dolgozunk vele, és új szükségleteinek kielégítésén.

A baleset lehet az oka

A FootJoy tulajdonosa az Acushnet, amelynek

részvényei a hírre 2,5 százalékot híztak.

Néhányan úgy vélekednek, hogy az eset összefüggésben lehet Woods tavaly februári súlyos autóbalesetével, amelyben megsérült a lába, miután a megengedett sebesség duplájával hajtott. Találgatások szerint talán kényelmesebb cipőt keresett magának.

Az ingen maradt a logó

Tiger Woods 1996-ban kezdte profi sportolói karrierjét, és

mindezidáig a Nike-val állt kapcsolatban.

Saját cipője is van náluk, a Nike Air Zoom Tiger Woods.

Biztos, ami biztos, bár Tiger Woods ezúttal egy másik cipőt választott a georgiai gyakorláshoz, az ingén most is Nike logó volt.

A golflegenda nem kommentálta a cipőválasztásával kapcsolatos híreket. Azt írta a Twitterére, hogy

örömmel várja a közelgő georgiai versenyt.

Ez lehet az első jelentős versenye 2020 novembere óta.

Legendás márka

A Nike-val pedig úgy tűnik, lehet nyerni. A tavaly nyári tokiói olimpia után kiderült, hogy azok a sportolók, akik Nike cipőkben versenyeztek az olimpiai számokban, a 33 éremből 21-et bezsebeltek. Egy olimpiai sikeráradatnál pedig nehezen lehet jobb marketingkampányt kitalálni, persze, meglehet, hogy mindez a véletlen műve.

Ebből a cikkünkből kiderül, hányadik helyen szerepel a Nike a fiatalok által kedvelt 50 topmárka listáján.

Ne hagyd ki!