Facebook logó kivilágítva egy falon
A Facebook új fejlesztése tovább bővíti azokat a szolgáltatásokat, amelyek kifejezetten a vállalati partnerek igényeire vannak szabva.


Állandó fejlődés

A Facebook-on, az Instagramon, a WhatsApp-on és a Messengeren keresztül több mint 200 millió vállalkozást szolgálunk ki és támogatunk, főleg kkv-kat. Mindig új megoldásokat keresünk, hogy minden dollárt és minden percet a lehető leghatékonyabban költhessenek el – nagyon izgatott vagyok, hogy új termékeket és szolgáltatásokat jelenthetek be, amelyek hozzájárulnak a vállalkozások fejlődéséhez

-olvasható a Facebook üzleti termékekért felelős alelnökének, Karandeep Anand-nak egyik LinkedIn posztjában.

Az új funkciókkal a Facebook személyre szabott vásárlási élményt garantál.

Óriásból titán

A Facebook nem titkolt terve, hogy a hirdetési iparág mellett az online vásárlási ágazatban is piacvezető szerepet töltsön be. Ennek érdekében folyamatosan fejleszti a vásárlókra és az eladókra finomhangolt szolgáltatásait. Az új funkciók a piaci szereplők közötti kommunikációt könnyítik meg. A vállalatok egyebek között kibővíthetik az Instagram profiljukat egy könnyedén használható gombbal, amelynek segítségével a vásárlók egyetlen kattintással küldhetnek üzenetet a WhatsApp-on keresztül. Ez azért is fontos, mert így könnyebb lesz a különböző alkalmazások „egyidejű" használata. Például Brazíliában és Indiában óriási felhasználóbázisa van a WhatsApp-nak, ennek tagjai mostantól közvetlenül kommunikálhatnak a cégekkel anélkül, hogy megnyitnának egy másik applikációt.

A Facebook tesztfázisban lévő funkciókat is bejelentett. Ilyen például az az e-mail küldő szolgáltatás, amelyet a Facebook Business Suite platformjába építenek be. Az újítás azt a célt szolgálja, hogy a vállalatok könnyeben felvehessék a kapcsolatot a vásárlóikkal. Továbbá új üzleti fiókok is várhatók, amelyeknek köszönhetően a felhasználók anélkül kezelhetik az üzleti oldalaikat, hogy bejelentkeznének a saját, privát fiókjukba.

Éleződik a verseny

A bejelentés néhány nappal azután érkezett, hogy a WhatsApp - egyelőre csak São Paulo-ban -elindított egy új szolgáltatást. A szóban forgó funkció olyasmi, mint egy digitális könyvtár, amely különböző boltokat és szolgáltatásokat gyűjt össze. A felhasználók így a WhatsApp-al felfedezhetik, milyen lehetőségeket rejt a környezetük. A Facebook valószínűleg a Google Térkép riválisának szánja a chat applikáció újítását.

Azt még nem tudni, hogy hozzánk mikor érkezik az említett fejlesztés.

The Conversation

Ne hagyd ki!